کد مطلب: 140167
امام جمعه شهر اردل:
دولت و مجلس بودجه مناسبي براي افرادي که توان کارکردن ندارند در نظر بگيرد
تاریخ انتشار : 1395/03/28
نمایش : 1175
امام جمعه شهر اردل گفت:تامين هزينه هاي زندگي براي آن دسته از افرادي که مستمري بگير بهزيستي و کميته امداد هستند بسيار سخت و شايد غيرممکن باشد لذا دولت و مجلس بايد براي رفع مشکلات آنها بودجه مناسبي در نظر بگيرد.














به گزارش هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي هنماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي گفت:ماه رمضان ماه تربيت و تقواست و بايد حواسمان جمع باشد که در اين ماه اسير وسوسه‌هاي شيطان نشويم و شيطان در ما انحرافي بوجود نياورد.
 

سلمان پور افزود: عمده‌ترين وسوسه شيطان در برابر انساشن‌ها وسوسه جاه و مقام است که انسان را ديوانه کرده و به سوي انحراف مي‌کشاند.
 

وي با بيان اين که غيبت يکي از بدترين انحرافات اخلاقي است، گفت: غيبت کننده جايي جز در قعر جهنم ندارد و غيبت باعث تباه شدن عبادات و حسنات زندگي انسان مي‌شود.
 

امام جمعه شهر اردل بيان کرد: انسان بايد حاکميت فکر و زبانش را بخصوص در ماه رمضان داشته باشد،  انسان نبايد بدون تفکر کلامي بگويد و اگر اين چنين تسلطي در وجود انسان با تهذيب نفس بدست آمده، سعادت آخرت و دنيا تامين شده است.
 

وي اظهار کرد: رمضان ماه تقواست پس زبان‌هاي خودتان را در اين ماه کنترل کنيد و نگذاريد که عبادت و روزه‌داري شما با يک غيبت و يا حرف نادرست تباه شود.

حجت الاسلام  سلمان پور در ادامه با اشاره به زندگي سرسخت و درد آور برخي از مردم جامعه که توان کارکردن ندارند و تحت حمايت نهاد هاي بهزيسي و کميته امداد امام خميني(ره) هستند افزود: تامين هزينه هاي زندگي براي آن دسته از افرادي که مستمري بگير بهزيستي و کميته امداد هستند بسيار سخت و شايد غيرممکن باشد بنابراين  دولت و مجلس بايد براي رفع مشکلات آنها بودجه مناسبي در نظر بگيرد.

وي ضمن گراميداشت هفته جهار کشاورزي، رسالت سازمان جهاد کشاورزي را در توجه به مسائل و مشکلات روستائيان و کشاورزان و باغداران و توليدکنندگان اين حوزه را بسيار سنگين ارزيابي کرد و افزود: هر چقدر به اين قشر کمک و حمايت کنيد کم است چرا که ايستادگي و مقاومت کشور در برابر فشارهاي دشمنان با تلاش اين عزيزان ميسر است.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg